Låt tankarna styra vad hjärtat känner

Igårkväll åkte jag hem till Lucas. Där var Tina, Dussen och Anton. Vi bakade hemmagjord pizza i lucas lilla minikök, kavlade med sodastreamflaskorna och lånade smörpapper av grannarna. Resultatet blev bra, så bra att tom Anton ville ha en pizza. Mr Nyttig himself liksom. Lucas kom hem till färdigdukat bord, härligt va? Sen kollade vi på Så ska det låta, käkade vindruvor, Anton sjöng och vi skrattade så vi dog till allas youtube imitationer.  Jag mår så bra tillsammans med er!



Vaknade innan klockan ringde imorse. Dum som jag är har jag ändrat alarmsignalen till Persbrandt, som säger "du är både idiot och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla". Jag vill inte höra den, vilket tydligen gjort att jag vaknar innan klockan ringer, ganska smidigt ändå. Men halv 5?

På jobbet fick jag jobba mestadels själv, lite läskigt med tanke på att det bara var andra dagen. Jag stressade omkring som en galning och när morgonen var över var det enda jag hade lyckats ha sönder några ägg. Ganska skönt, hade ju kunnat vara betydligt värre. På söndag jobbar jag helt helt alone och det ska bli roligt! Mycket ansvar är lite min grej tror jag.

Idag är jag trött. Trött och sentimental och jag känner mig som en liten unge som sitter och grinar en fredageftermiddag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0