Talking to the moon

Och här är jag igen. Har kommit underfund med att alla vardagshändelser faktiskt glöms bort om dom inte skrivs ner, så nu börjas det igen. För min skull, för att jag i framtiden ska kunna säga "åh juste, det där hade jag glömt".

En sommar har gått. En jävligt bra sommar.  Jag trivs så himla fint med mina två sambos, lika bra som jag trivs hemma hos mamma och pappa (nej, jag har fortfarande inte riktigt klippt navelsträngen,).  Sommaren förgylldes med många fina sena sommarnätter, mys med fina människor som resten av året bor antingen i umeå, linköping eller göteborg. Vi drog på upptäcksresa i vårt allt för underskattade land. Roadtrippade längs Östersjöns sköna kust, Skånes helt underbara Österlen och Västkustens alla pärlor. Underbart!


Snart har hela hösten gått också. Den absolut vackraste av alla årstider. Har hunnit med många mysiga eftermiddagar på Hellamans med efterlängtade tjejer, plockat himmelskt mycket svamp och drukcit litervis med thé.  Idag vaknade jag hemma hos mamma och pappa. Spenderade förmiddagen tillsammans med Odessa och 3 bråkiga katt-tjejer och sen var det jobbdags. 

Sovtime.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0