Allt var som vanligt


Okej, då var det dags igen. Att notera det jag gör, för min egen skull och för att jag ska minnas vad jag gör och vad jag tänker. Det är viktigt, framförallt för sin egen utveckling tror jag.  Oslo har om ett par månader varit mitt hem de senaste 2 åren.  Fruktansvärt fina år och som dock gått alldeles alldeles för fort. Jag har jobbat på Hertz sedan jag kom hit, träffat några fantastiska människor som också kommit att bli mina bästa vänner. Jag har fått hit min bästa vän, att bo tillsammans med någon som man delar så mycket med är så fruktansvärt skönt. Speciellt när man är ett par timmar hemifrån. 

Månaderna har flytit på med mycket jobb, vi har varit på mycket kul med jobbet och varit många helger i stugan uppe i Norgefjällen. Jag har åkt hem till Nypan då och då för att boosta med kärlek och energi. Oftare första månaderna än vad jag gör nu. Sommaren 2013 var en av mina absolut finaste någonsin. Jag hade så många fina dagar tillsammans med mina allra bästa vänner och många många fina stunder tillsammans med min familj, minnena från dessa dagar kommer finnas kvar för alltid.

Jag trivs på jobbet, har uppgraderat mig och har mer ansvar än vad jag trodde jag skulle ha när jag kom hit. Jag gillar det och har just nu ett tiotal grabbar på jobbet att hålla ordning på. Det är inte det enklaste och vissa dagar vet jag inte om jag hör hemma där, nästa dag vill jag inte gå hem. 

Jag ska försöka uppdatera mig lite mer, berätta för mig själv vad jag gjort och vad jag tänkt senaste åren. För min skull.  Men inte idag, nu är det sovtime. Jobb imorgon, fredag, dagen då vi har som mest att göra. Yippie kay yay




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0