Satan i gatan

Några vuxenpoäng senare så är jag där. Hemifrånflyttad. Konstigt? Ja.

Vet med all säkerhet att jag aldrig hade flyttat om det inte vore för grabbarna jag bor med. Jag hade aldrig fixat nåt eget i Nyköping eftersom jag egentligen vill härifrån. Men nu fick det bli såhär, och jag trivs mycket bättre än jag trodde att jag skulle göra. Gött va?

Firade påskhelgen med en himlans massa fint folk. Min bästa Johanna var hemma från Umeå, Eva kom hem från Oslo, Stina från Sthlm oosv. Njöt av riktig sommarvärme, grillade, myste i hamnen och hade en alldeles utomordentlig påskafton med släkten. Underbart!



Ikväll var det Real - Barcelona och jag tittade med bla Lucas och Lisa. Lisa som kom hem från Afrika igår och som jag inte träffat sedan i Oktober förra året. Glädjespridare är hon, den där bruden. Gick hem med ett stoort leende på läpparna!

Nu har jag krypit ner under täcket och ska somna till Maggio. Bästa albumet på längelänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0