Blir blind när alla lampor lyser


JA, jag har Maggiofnatt. Men hur bra är det inte?


Spenderade morgonen med frulle på balkongen (läs:taket), tog en promenad på stan, matlagade, fick besök av syster och sen tog jag bussen till jobbet. Insåg när jag satt på bussen hur mycket bussminnen jag har, såna minnen som jag nog inte skulle komma ihåg om det inte vore för att jag satte mig på en buss då och då.

Har spenderat eftermiddagen och kvällen på jobbet. Jag och Mallan har varit riktigt effektiva och flyttat och plastat in däck (handyman? vi är våra egna såna), sen kånkade vi barnstolar och donade papper. På lördag ryktas det om innebandyfight och öldrickande med jobbet, passar mig perfekt eftersom jag är så jävla trött på allt valborgsnack! 

Imorgon har jag frukostdejt med bror och tobbsis och sen bär det ut till Mor och far för att mysa en stund, gosa med Odessa och sen ta en promme till farmor som har 75årskalas! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0