KÄRLEK


Det kommer en tid i livet när du måste släppa alla de meningslösa drama, och de människor som skapar dem. Och istället omge dig med människor som får dig att skratta så hårt att du glömmer det dåliga och fokuserar enbart på det som är bra.
När allt kommer omkring är livet för kort för att vara allt annat än lyckligt!


Trots att jag fick jobba lite mer än jag planerat blev min helg så himla BRA!
Valborgsmässoafton spenderade jag med mina fina kollegor. Vi spelade först lite innebandy och avslutade kvällen på Fika med god mat och en massa roliga historier.

Imorse vaknade jag bredvid min kära syster. Mådde hur bra som helst eftersom jag gick hem och la mig redan somnade redan vid halv 1 inatt.
 Vi packade ihop lite saker och åkte hem hit (Överbo kommer alltid att vara hem för mig) och sen hade jag världens bästa söndag. Jag och Odessa tog en långpromme i det blåsiga, men ack så fina, vädret. Sen spenderade jag eftermiddagen hos farmor och farfar med massa gott fika, jag och Odessa spelade fotboll en stund. Käkade svingod middag med världens bästa familj och avslutade sedan kvällen med skumbad, aftereight och päroncider.  Nu har jag precis kollat färdigt på 50 first dates och ska släcka lampan och somna med ett töntigt stort smile på läpparna. Imorgon vaknar jag och har förhoppningsvis en mjuk vovsan intill innan det blir hemmafrulle. Oslagbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0