Let's kill ourselves a son

Senaste veckorna har jag hittat på en himla massa trevliga saker.

Jag har käkat mysig hotellfrulle med Chani, träffat kära gamla Pettan som var hemma på besök, haft sköna kvällar i soffan hos mina sambosar, haft underbara dagar i Oslo tillsammans med Eva, spelkvällat med kusinerna och annat askul folk, varit ute på krogen och haft skitroligt, kollat på gamla videofilmer, spelat sällskapssppel och börjat måla i mitt nya rum..

Om två veckor börjar jag jobba på riktigt på Hertz, fram till dess ska jag vara ledig och dona med allt som borde donas med. Jag ska tex ta tag i mitt hemifrån flyttande. Det blir spännande.

Hejski.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0