Minns igår, dröm om imorgon, Lev idag!


Harmoni och livsglädje. Två saker som beskriver min sinnesstämning senaste veckorna. Nånstans har jag hittat gnistan som senaste året har varit puts väck. Jag har sån energi, sån lust till att leva och så mycket att ta tag i när jag kommer hem.  Jag är helt övertygad om att jag kommer hem som en mer insiktsfull, positiv och harmonisk människa än när jag åkte.  Jag skulle kunna säga att jag har hittat mig själv, men det tror jag aldrig att jag kommer göra, däremot vill jag påstå att jag vet vem jag är och vad som är viktigt för mig. Jag är trygg i mig själv och vet att mina båda ben står djupt och stadigt förankrade i jorden. Det räcker för mig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0