Jag växer fast, hämtar kraft och kan äntligen bli jättestark


I helgen spelade vi korpencup med vårat kanonlag. Och visst tusan måste man ha som mål att vinna hela skiten när man har ett lag som vi!  Vi gick iallafall genom gruppspelet med 4 vinster och en oavgjord match. Sista gruppspelmatchen spelades 23.20 på lördagskvällen så för att maximera våra chanser laddade vi med tacos och någon form av rekordförsök i skedliggande. Funkade uppenbarligen bra eftersom vi vann matchen och även semi och final dagen efter! Jävligt skönt! Nästa stopp blir Linköping och riksfinal i januari!

Igår morse kände jag mig rätt rejält mörbultat, som att ha blivit överkörd av en pansarvagn ungefär. Jag och Chani tog med Fille och Maja till busfabriken där det blev en himla massa bus, klättrande, krälande, krypande och bollkrigande. Hur mysigt som helst och jag har världens skönaste lilla granntjej!
Avslutade kvällen med träning där Klara bestämde att vi skulle öva direktskott på volleybollar. Vi var inte riktigt så bra som vi trodde..


Idag har jag byggt kojor i skogen och lekt utelekar hela dagen. Man vet att det har varit en bra dag när man har sand i hela hårbotten! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0