Kan du höra ditt skratt?


I tisdags jobbade jag min sista dag på Hertz. Kommer sakna folket men är rätt nöjd över att slippa skrapa bilrutor och tvätta bilar i 25 minusgrader och 2 meter snö.
Resten av året ska jag jobba på Långberg, Buskhyttan och så jobbar jag julbord på mysiga marsviken. Känns fint!

Började storstäda långgarderoben hemma hos mamma och pappa i måndags. Vi har så mycket leksaker kvar sedan vi var små. Sjukt att det sitter så mycket minnen i leksaker. Underbart.

I fredags hade vi kusinmys hemma hos pappa och mamma och igår lunchade jag med Anna och Alex innan vi packade in oss i bilen och åkte till trosa för att kika innebandy. Vinst för trosa som är så sjukt överlägsna iår, kul!

Igårkväll kom en efterlängtad k-holmsbrud hit på tacomiddag. Efter det tog vi en sväng till kyrkogården som var helt magisk med så mycket ljus! Tände några ljus för faster i minneslunden.
Har inte träffat Petra på ett halvår så vi hade en del att ta igen, och då räcker inte en kväll! Tror vi somnade vid halv 6 imorse. :)

Spelade världens tyngsta match i rambo ikväll, trots att vi knappt orkade springa vann vi med 8-1. Grymt!

Avslutar denna kväll med helkvällshäng i sängen. Natti





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0